maandag 24 juni 2013

Kindjes #1

YOU ARE MY WILD

Deze maand werd mijn jongste dochter twaalf jaar.
Ik heb nu geen kinderen meer, maar tieners en pubers.
Ze blijven natuurlijk wel altijd mijn kinderen!
Hoe oud ze ook worden!


Tien jaar geleden had ik nog geen mooie digitale camera.
Nu ik alles al het opruimen ben kom ik albums en dozen vol kinderfoto's tegen op zolder.
Sommige foto's zijn al zacht verkleurd of staan enkel op 'negatieven'.

Van mijn vriendinnen kreeg ik een mooi apparaatje om ze op mijn computer te kunnen zetten.
Sommige zijn een beetje overbelicht, waardoor het net Instagram foto's lijken.
(Of lijken Instagram foto's nu op oude overbelichte foto's?)


Afijn, ik volg al een tijdje het blogproject 'you are my wild'.
Daar komen werkelijk prachtige kinderfoto's voorbij.
Voor mij een mooie aanleiding om hun foto's te digitaliseren.


Dus hierbij Linde, mijn jongste, toen zij 2,5 jaar oud was.

You are my wild!

Daarin is overigens in die tien jaar niets veranderd!




Kindjes is gebaseerd op dit schitterende project. Anki introduceerde het in Nederland.

In Nederland en BelgiĆ« doen: FieMamajulesbrusselsDebArnikaSachaDenise,RenateSofieSuusMariekeRosalieTessaJannekeJolandaBatsebaEefIlseFrullemiekeTabitha  en Maai mee. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten