zondag 23 juni 2013

Study room #oldroom 4 #packing

Mijn dochter heeft dit weekend zichzelf al verhuisd...
Meer dan een mobiele telefoon had ze niet nodig!
(Het voordeel is dat ik wel contact heb.)

Het is leuk dat zij zo enthousiast is!
Eigenlijk ben ik best een beetje jaloers.
Was ik ook al maar verhuisd!


Gisteren kwamen de verhuisdozen.
Het serieuze inpakken is nu echt begonnen.

Ik begrijp op dit moment sowieso niet waarom een mens zoveel spullen heeft.
Dit mens dan: ik ben dan ook radicaal aan het opruimen.


De jongens hebben in de chaos hun Playstation in de huiskamer aangesloten.
Om nog een extra schepje boven op de chaos te doen.

Ik ben dus maar op de zolder begonnen, in de studeerkamer.



Want afgelopen woensdag heb ik mijn dissertatie opgestuurd!!
Dus alle boeken en papieren mogen de prullenbak in!

Nou ja, bij wijze van spreken dan.
En, ik moet nog mijn reflectieverslag afmaken ;-)



De witte wandkast heeft de nieuwe bewoonster overgenomen.
Maar ja, niet de inhoud natuurlijk...
En oh, wat kan er veel in zo'n kast!
Zal dat wel allemaal in de dozen passen?



Mijn wandcollage boven mijn bureau kan jammer genoeg niet mee.
Zij zit vast, maar was voor mij een bron van inspiratie. 



Nog een paar weken mag ik van mijn wandcollage genieten.
Zij zorgde voor de vrolijke noot tijdens mijn studie! 



Zij moedigde mij aan als ik het even niet zag zitten.
De tekeningen, foto's en cadeautjes van de kinderen.


De kaarten van stad- en museumbezoek en de inspirerende teksten uit tijdschriften.


Mijn kitsche klokje dat heel symbolisch vandaag plots stil bleef staan.
Het is weer tijd voor een nieuwe inspiratiewand!

Vanaf vandaag precies nog drie weekjes!
- eenentwintig dagen -

Dan wonen we met z'n allen samen!

2 opmerkingen:

  1. heel veel succes met inpakken en opruimen. je leven is volop in beweging! Nieuwe kansen, mogelijkheden en ontmoetingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Gaat zeker lukken. En die nieuwe ontmoetingen, zijn er gelukkig al volop!

      Verwijderen