vrijdag 26 juni 2015

Terschelling


We gingen over de afsluitdijk naar Harlingen.


Waar we de boot namen naar Terschelling. 


Ik was nog nooit op Terschelling geweest.


Het mooie van eilanden is.


Dat ze je raken.


Midden in je hart.
Juist als je het niet verwacht.


Ik at de lekkerste vissoep (en tortilla's met kaas) ooit.


Pikte drie dagen mee van het Oerol.


Sprak, at en dronk met (oude, huidige en nieuwe) vrienden.



Danste, lachte en huilde.


Fietste door zon, regen en wind.


Ik zag de zon opkomen en ondergaan.


Een leven in een notendop.
Met een zeiltje erop.


Bedankt Terschelling.


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Terschelling is geweldig 😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat er ook tijdens de eerste zes dagen van Oerol. Na 11 jaar voor t eerst al vrijwilliger. Zo genoten!! In n "vorig leven" ben ik vast geboren op Skylge denk ik wel eens ;) Ik voel me er thuis. Heb je nog dat leuke winkeltje bezocht in Midsland? Hele lading blikjes van Froy en Dind met allemaal kersjes. Moest meteen aan jou denken. Over n klein maandje mag ik weer naar Terschelling. Nu met man en kinders. Geniet nu al van t vooruitzicht! ��

    BeantwoordenVerwijderen