vrijdag 9 augustus 2013

Cohabit #new home #celebrated

We hebben het gefixt!
Afgelopen dinsdag konden we ons laatste vinkje zetten.
Alle spullen zijn uit de loods, maar liefst twee vrachtwagens vol!
Een last van onze schouders!


De stoere mannen sjouwden van 7.30-16.00 uur.
Als verkeersregelaars stonden we bij de vrachtwagens.
Hoeveel spullen kan een mens hebben.
Maar het is gelukt!

Al staat het huis nu veel te vol.
Valt er bijna nog geen goede foto te maken.
Zijn de garage en 't atelier nu nauwelijks begaanbaar.
Ik ben zo blij dat mijn spullen er zijn!!!


Het eerste dat ik deed was snel de nieuwe boekenkast vullen.
Alle rommel eruit (zie boven), want het was nu al een rommelkast geworden...
Voor alles waar geen plek voor was, en dat is veel.

Wat was ik blij dat ik de muur en kast al lichtroze had geverfd. 
Want nu kon ik meteen al mijn boeken erin zetten.
Op kleur natuurlijk, van wit naar zwart oplopend :-)
Oh, ik houd zo van boeken om mijn heen! 
(Ik ben niet van e-readers...)
Boeken maken mij blij! Heel blij!


Al staat het huis nu veel te vol.
Moeten er nog vele (boeken), tafels en stoelen uit.
Valt er daardoor bijna geen goede foto te maken.

Ik ben zo blij dat mijn boeken en al mijn andere spullen er zijn!!!
Het geeft mij (ondanks de chaos) rust. 

We kregen donderdagmiddag zelfs alweer bezoek.
Waardoor we extra gemotiveerd waren om snel uit te pakken.


We maakten in rap tempo de boekenkast, garage en atelier nog voller,
en de vloer, keuken, tuintafel en eettafel(s) leger.

Waardoor er ruimte was voor onze grote en kleine gasten!
En de heerlijke taarten die zij meebrachten :-)


Een Mango- en een Champagnetaart van Huize van Wely uit Noordwijk!
Om onze verbouwing maar vooral ons samenwonen te vieren.


Want dat we nu echt samenwonen, 
zouden we in deze drie vakantieweken, met zes kinderen,
 een complete verbouwing en verhuizing,
bijna vergeten...


we celebrated!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten