vrijdag 16 oktober 2015

dreams about Paris

SLAAPKAMER MINI METAMORFOSE

Ik was al die vintage 'wandhoofdjes' boven mijn nachtkastje zat.
Eigenlijk al toen ik de laatste spijker erin had geslagen…


Ook het antieke grijze kastje aan de andere kant van de slaapkamer.
 Wilde ik graag vervangen voor een meer vintage exemplaar. 
Met meer uitstal en kastruimte.


Dus bedacht ik mijn eigen VT wonen mini metamorfose.
Met als thema 'een kamer in Parijs'.

Blij ben ik met mijn nieuwe vintage kastje.
Die ik vond via Marktplaats.

Hoewel ik nog geen afscheid van het oude kastje kan doen.
Die staat dus ontzettend onhandig in de weg in mijn kledingkast.
En het nieuwe kastje is ook nog een lekker zooitje.
Maar het begin is er!


Vorig jaar november was ik in Parijs.
Nu de blaadjes beginnen te kleuren begint dat gevoel weer te kriebelen.
Dus heb ik mijzelf getroost met wat oude foto's van Parijs.
Die ik op internet vond bij Rijksstudio en liet afdrukken bij de Hema.



Tja, en als je dan eenmaal begint.
Alle spijkers heb ik er weer uit getrokken.
Besloten dat er één vintage wandhoofdje mocht blijven.

Het was even zoeken.
Twijfelen tussen de blonde of brunette?



Gelukkig koos mijn lief voor de brunette!




NB. Dit is de foto die uiteindelijk in het voorjaar in de Zeemanfolder heeft gestaan.
Nog niet eerder op mijn blog geplaatst. Het was een bijzonder leuke ervaring!









2 opmerkingen:

  1. Het vintage kastje heeft mooie pootjes.
    En het glas erin is ideaal om je werk tot zijn recht doen te komen.

    De Zeemanfoto zag ik eerder al in de brochure. Wat tof dat ze jou hebben uitgekozen, eh? Dat betekent dat jouw interieur eruitspringt. Heb je enig idee hoe ze bij jou zijn terechtgekomen? Via IG ? Of op een andere manier? Dat intrigeert me .
    Ik vond het trouwens een hele leuke folder met allemaal heel aparte mensen erin.

    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Brigitte. Ga het kastje misschien ook nog (later) een kleurtje geven. In mijn blog van 29 december (het linkt automatisch als je in het blog hierboven op het woord 'zeeman folder' drukt, heb ik beschreven hoe ze, inderdaad via IG, bij mij zijn terecht gekomen. Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen